Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Sekreterijat za lokalnu samoupravu

Zlatija Janicijević, 2019. godina

Postovani , molim Vas da mi dostavite informaciju koja se ticu placanja boravisne takse za turiste ,naime bila bih Vam zahvalana da me uputite na organ od kog bih mogla da dobijem potpunu informaciju vezano za gore navedeno. Imamo objekat u Petrovcu i zeleli bi smo kao pravno lice da ga izdajemo ove sezone ( fizickim licima ) ,pa me zanima koje su nase obaveze po tom osnovu i kako se vrsi placanje poravisne takse za turiste koji borave u nasem objektu .Unasped Vam se zahvaljujem . Srdacan pozdrav , Zlatija Janicijevic

Odgovor: Ana Vujošević, Sekretarijat za lokalnu samoupravu

Poštovana gospođo Janićijević,

U vezi sa Vašim mejlom, u kojem ste zatražili dostavu informacija u vezi sa obavljanjem ugostiteljske djelatnosti za pravna lica, obavještavam Vas sljedeće:
I -
1. Potrebno je da Sekretarijatu za privredu-Sektoru za turizam podnesete popunjenu prijavu za obavljanje ugostiteljske djelatnosti i zahtjev za određivanje kategorije privatnog smještaja ( kuće, apartmana, sobe) uz uplatnicu od 10,00 eura, na žiro račun 510-8176777-39 ( administrativna taksa za odobrenje za rad) i još jednu na isti iznos- 10,00 eura na žiro račun 510-8176121-67 ( taksa za Komisiju ). Obrazac prijave imate na našem sajtu, u dijelu "Obrasci za građane"- Građanski biro-formulari, ispod čega se nalaze pobrojani sekretarijati, nakon čega birate Sekretarijat za privredu-Sektor za turizam.
* Radi jednostavnijeg razumijevanja, potrebni obrazac Vam u prilog ovog mejla dostavljam.
2. List nepokretnosti ( ne stariji od 6 mjeseci), koji izdaje Uprava za nekretnine CG-PJ Budva
3. Rješenje o upotrebi stambenog objekta-Upotrebna dozvola ili Rješenje o izgradnji objekta- Građevinska dozvola.
4. Izjavu o ispunjenosti minimalno-tehničkih uslova u pogledu prostora, opreme i sredstava za obavljanje ugostiteljske djelatnosti ( * Izjava treba da bude ovjerena kod notara ili nadležnog opštinskog organa)
5. Popunjen obrazac za upis u Centralni turistički registar (obrazac br. 14), koji možete naći na internetu - Pravilnik o bližem sadržaju i načinu vođenja Centralnog turističkog registra ( "Sl. list Cg" broj 056/18)
6. Poresko uvjerenje opštinskog poreskog organa o izmirenim porezima na prihod - Uprava lokalnih javnih prihoda Opštine Budva ( uvjerenje se uzima na šalteru).
7. Poresko uvjerenje Poreske uprave CG-PJ Budva o izmirenom porezu na nepokretnost - ( uvjerenje se uzima na salteru arhive)
8. Rješenje o upisu u Centralni registar privrednih subjekata Podgorica
9. Rješenje o Poreskom identifikacionom broju (PIB)- izdaje Poreska uprava CG-PJ Budva

Napomena: * Prijava se podnosi u dva primjerka, od kojih jedan primjerak zadržava nadležni organ, a jedan primjerak se vraća podnosiocu prijave sa otiskom prijemnog štambilja koji sadrži broj i datum prijema prijave.

II - Što se tiče prijave gostiju i naplate boravišne takse, predviđeno je da su svi starni državljani obavezni da prijave i registruju svoj boravak u roku od 24 časa od ulaska u zemlju.
Prijava boravka i naplata boravišne boravka obavlja se na info-turističkim punktovima, po popunjenom obrascu, uz predaju pasoša na uvid ili nekog drugog dokumenta sa kojim je turista prešao granični prelaz i uz lične podatke o davaocu smještaja.
Djeca do 12 godina su oslobođena plaćanja boravišne takse.
Za uzrast od 12 do 18 godina plaća se 0,50 eura po osobi po danu.
Za odrasle ( preko 18 godina) plaća se iznos od 1,00 eura po osobi po danu.

P. S. Ukoliko imate bilo kakvih nedoumica ili pitanja, budite slobodni da nas povratno kontaktirate.

Srdačan pozdrav,

Ana Vujošević

Goran Durčić, 2019. godina

Postovani,

Postovani, Molim vas da mi pojasnite da li postoji mjesna zajednica Sveti Stefan obzirom da je ne nalazim na opstinskom sajtu. Ovo iz razloga sto postoji lice koje se predstavlja kao predsjednik iste te zahtjeva izvjesne nadoknade bez prikazivanja adekvatne dokumentacije. Unapred zahvalan, Goran Durcic

Odgovor: Milijana Vukotić Jelušić, Sekretarka Sekretarijata za lokalnu samoupravu

Postovani Gorane,

Mz Sveti Stefan je svojevremeno bila privremeno organizovana mjesna zajednica, sto znaci organizovana na inicijativu Opstine Budva u periodu od 6 mjeseci i kao takva je bila upisana u registar mjesnih zajednica, shodno pozitivno pravnim propisima.

Medjutim, MZ Sveti Stefan je iz privremeno organizovane trebalo da predje u trajno organizovanu mjesnu zajednicu kroz postupak propisan Odlukom o mjesnim zajednicama Opstine Budva, u roku od sest mjeseci, koliko je pravno utvrdjeno maksimalno trajanje statusa privremeno organizovane mjesne zajednice, a sto se do danas nije desilo.

Dakle, odgovor na Vase pitanje je da formalno-pravno ne postoji MZ Sveti Stefan.

Sekretarijat za lokalnu samoupravu Vam stoji na raspolaganju za sva dalja pitanja.

S postovanjem,

Milijana Vukotic Jelusic
Sekretarka Sekretarijata za lokalnu samoupravu

Pošiljalac: Ivana Radojević 06.07.2015.

Poštovani,
Moj dečko i ja planiramo sam čin venčanja u Budvi.Da li ste u mogćnosti
da mi odgovorite šta nam je sve potrebno od dokumentacije?Koliko unapred
treba da zakazemo?Da li izvod iz maticne knjige i drzavljanstvo moze biti
staro dve godine?Bila bih Vam jako zahvalna ako bi ste mi pomogli.
Hvala u svakom slučaju.
Srdačan pozdrav.
S poštovanjem Ivana Radojević

Odgovor: Tanja Kažanegra, sekretar 06.07.2015.

Poštovani/a,

Shodno Vašem e-mail pitanju od 06.07.2015. godine, obavještavamo Vas da je za zakazivanje
vjenčanja potrebna slijedeća dokumentacija:
- Izvod iz matičng registra rođenih;
- Uvjerenje o državljanstvu;
- Uvjerenje o slobodnom bračnom status;
- Fotokopija lične karte ili pasoša supružnika (ukoliko je u pitanju stranac);
- Fotokopija lične karte ili pasoša oba svjedoka (ukoliko je u pitanju stranac).
Napominjemo da navedena dokumenta moraju biti do šest mjeseci starosti.
Naime, ukoliko se odlučite da sklopite brak na teritoriji opštine Budva, uz navedena dokumenta,
treba podnijeti zahtjev (standardan obrazac dostupan u Pisarnici)
sa dokazom o uplati takse za vjenčanje, a koja iznosi:
- 30,00 € ukoliko se vjenčanje obavlja u službenim prostorijama;
- 35,00 € ukoliko se vjenčanje obavlja radnim danima van
radnog vremena u službenim prostorijama Opštine;
- 40,00 € ukoliko se vjenčanje obavlja neradnim danima
u službenim prostorijama Opštine;
- 150,00 € radnim i neradnim danima van službenih prostorija Opštine.

Zahtjev sa pratećom dokumentacijom potrebno je predati sedam dana prije zakazanog termina vjenčanja.
Dogovor u vezi termina i mjesta vjenčanja možete obaviti prethdno sa matičarem – koordinatorom Žanom Kapa, na telephone +382 33 451 272, mob.tel. +382 67 205 425 i e-mail: zanabd@gmail.com
Moguće je, takodje, da sve dogovore obavite na navedene kontakte, a pred ceremoniju donesete dokumentaciju i uplatnice, ukoliko je ispravna nasa pretpostavka na osnovu mail adrese da Vam je prebivalište u inostranstvu.

Srdačan pozdrav i najbolje želje!

Pošiljalac: Sinisa Djurovic 15.01.2015.

Postovani,

Zamolio bih Vas da mi posaljete informacije o nacinu na koji se kontaktira
maticar u opstini Budva da bi se zakazala posjeta svadbenoj ceremoniji na
podrucju opstine Budva. Planiram svadbenu ceremoniju krajem Maja ove godine i
htio bih da rezervisem termin i da se informisem o mogucnostima 'izlaska na
teren' nadleznog maticara u opstini Budva. Unaprijed hvala!

Srdacno,

Sinisa

Odgovor: Tanja Kažanegra, sekretar 19.01.2015.

Poštovani,

obavještavamo Vas da je za zakazivanje vjenčanja potrebna slijedeća dokumentacija:
- Izvod iz matičng registra rođenih;
- Uvjerenje o državljanstvu;
- Uvjerenje o slobodnom bračnom status;
- Fotokopija lične karte ili pasoša supružnika (ukoliko je u pitanju stranac);
- Fotokopija lične karte ili pasoša oba svjedoka (ukoliko je u pitanju stranac).
Napominjemo da navedena dokumenta moraju biti do šest mjeseci starosti.
Naime, ukoliko se odlučite da sklopite brak na teritoriji opštine Budva, uz navedena dokumenta, treba podnijeti zahtjev (standardan obrazac dostupan u Pisarnici) sa dokazom o uplati takse za vjenčanje, a koja iznosi:
- 30,00 € ukoliko se vjenčanje obavlja u službenim prostorijama;
- 35,00 € ukoliko se vjenčanje obavlja radnim danima van radnog vremena u službenim prostorijama Opštine;
- 40,00 € ukoliko se vjenčanje obavlja neradnim danima u službenim prostorijama Opštine;
- 150,00 € radnim i neradnim danima van službenih prostorija Opštine.

Zahtjev sa pratećom dokumentacijom potrebno je predati sedam dana prije zakazanog termina vjenčanja.
Dogovor u vezi termina i mjesta vjenčanja možete obaviti prethdno sa matičarem – koordinatorom Žanom Kapa, na telephone +382 33 451 272, mob.tel. +382 67 205 425 i e-mail: zanabd@gmail.com
Moguće je, takodje, da sve dogovore obavite na navedene kontakte, a pred ceremoniju donesete dokumentaciju i uplatnice, ukoliko je ispravna nasa pretpostavka na osnovu mail adrese da Vam je prebivalište u inostranstvu.

Srdačan pozdrav i najbolje želje!

Pages

Subscribe to RSS - Sekreterijat za lokalnu samoupravu

Pitajte Opštinu

Postavite pitanje nadležnom organu lokalne samouprave, rok za odgovor na postavljeno pitanje
je sedam dana.

Kontaktirajte nas

Trg Sunca 3, 85310 Budva, Crna Gora

Povežimo se

Mi smo na društvenim mrežama. Pratite nas i budite u koraku sa našim dešavanjima.