Sekretarijat za privredu
Sekretarijat za privredu vrši poslove uprave koji se odnose na:
- pripremanje opštih planova zaštite od štetnog dejstva voda kao i operativnih planova zaštite od štetnog dejstva voda za vode od lokalnog značaja; privremeno ograničavanje ili obustavljanje vodnog prava u zakonom predviđenim slučajevima;
- poslove lokalne uprave saglasno propisima o turizmu; rješevanje u postupku po zahtjevima za određivanje kategorije ugostiteljskih objekata iz nadležnosti lokalne uprave i vođenje registara tih objekata; ovjeravanje knjige gostiju, knjige žalbi i knjige utisaka i vođenje registara iz svoje oblasti; vršenje i drugih poslova u skladu sa zakonom;
- utvrđivanje ispunjenosti uslova poslovnih prostora u pogledu tehničke opremljenosti i drugih propisanih uslova za obavljanje privrednih djelatnosti (ugostiteljstvo i turizam), privrednih društava i preduzetnika, u skladu sa posebnim propisima; utvrđivanje ispunjenosti minimalno tehničkih uslova za obavljanje djelatnosti u privremenim objektima; izdavanje odobrenja o produženom radnom vremenu;
- utvrđivanje uslova za obavljanje privredne djelatnosti bez korišćenja poslovne prostorije; utvrđivanje ispunjenosti uslova za obavljanje auto-taksi prevoza i vođenje odgovarajućeg registra; obavljanje javnog prevoza teretnim motornim vozilima, kao i obavljanje prevoza za sopstvene potrebe;
- praćenje stanja i predlaganje mjera za podsticanje poljoprivrede i pripremanje propisa iz ove oblasti; davanje saglasnosti za promjenu namjene poljoprivrednog zemljišta; rješavanje po zahtjevima za privremeno korišćenje poljoprivrednog zemljišta u nepoljoprivredne svrhe; predlaganje mjera za suzbijanje poljskih šteta; izdavanje uvjerenja individualnim proizvođačima o sopstvenoj proizvodnji poljoprivrednih proizvoda; predlaganje mjera za zaštitu poljoprivrednog zemljišta od elementarnih nepogoda; izdavanje vodoprivrednih uslova, vodoprivrednih saglasnosti i vodoprivrednih dozvola; utvrđivanje i praćenje stanja erozivnih područja na teritoriji opštine i mjera erozivne zaštite;
- vođenje evidencije iz oblasti trgovine i zanatstva za preduzetnike i privredna društva (vođenje registra);
- sarađivanje sa nevladinim organizacijama radi realizacije programa u oblastima za koje je osnovano;
- dostavljanje nadležnom Ministarstvu izvještaje u skladu sa propisima;
- upravni nadzor i poslove u vezi sa ostvarivanjem prava osnivača prema javnim službama u ovim oblastima; davanje mišljenja, pripremanje prijedloga akata o davanju saglasnosti na statut, program rada, izvještaj o radu i izvještaj o finansijskom poslovanju javnih službi iz ovih oblasti čiji je osnivač Opština; davanje mišljenja i prijedlog mjera u vezi sa informativnim i drugim materijalima javnih službi iz ovih oblasti koji se dostavljaju Skupštini i predsjedniku Opštine;
- saradnju sa nevladinim organizacijama iz djelokruga rada;
- poslove u vezi slobodnog pristupa informacijama iz djelokruga rada ovog Sekretarijata;
- pripremu informativnih i drugih stručnih materijale za Skupštinu i predsjednika Opštine;
- izradu predloga pravilnika o unutrašnjoj sistematizaciji i organizaciji sekretarijata; odlučivanje o izboru, raspoređivanju i drugim poslovima iz oblasti zasnivanja i prestanka radnog odnosa službenika i namještenika u Sekretarijatu; odlučivanje o kojeficijentu; donošenje Rješenja o zaradama zaposlenih u ovom Sekretarijatu;
- odlučivanje o pokretanju internog i javnog oglasa radi popune radnih mjesta; ocijenjivanje rada i rezultata rada službenika i namještenika u Sekretarijatu; planiranje i odlučivanje o stručnom osposobljavanju i usavršavanju službenika i namještenika, kao i posebnom stručnom usavršavanju i ugovoranju u vezi sa istim, u toku radnog odnosa zaposlenog; vršenje nadzora i kontrole rada službenika i namještenika u Sekretarijatu, podnošenje inicijative za sprovođenje disciplinskog postupka i donošenje odluke o diciplinskoj mjeri, kao i vršenje drugih disciplinskih ovlašćenja predviđenih zakonom; vršenja nadzora i kontrole pravilnog korišćenja imovine i sredstava za rad u skladu sa zakonom i posebnim opštinskim propisima;
- obezbijeđivanje učešća javnosti u donošenju akata od zajedničkog interesa i ostalim aktima i aktivnostima u skladu sa zakonskim i opštinskim propisima;
- objavljivanje na zvaničnoj internet prezentaciji Opštine akata u skladu zakonom i opštinskim propisima iz svog djelokruga rada;
- organizaciju i vršenje stručnih i administrativno-tehničkih poslova za potrebe komisija i radnih tijela imenovanih za obavljanje aktivnosti iz nadležnosti Opštine u ovoj oblasti;
- poslove obrade standardnih obrazaca, pripreme plana i izvještavanja u vezi sa sprovođenjem postupka javnih nabavki iz dijelokruga Sekretarijata; poslove na realizaciji usvojenih akcionih planova i strategija razvoja; poslove pripreme faktura i izvještavanja prema trezoru na propisanim obrascima; poslove pribavljanja dokumentacije po službenoj dužnosti za potrebe efikasnog i efektivnog postupanja po predmetu klijenta u skladu sa propisima; saradnju sa državnim organima i drugim pravnim licima u okviru djelokruga svog rada; vršenje drugih poslova iz nadležnosti Opštine u ovim oblastima;