Služba zaštite lica i imovine
Služba zaštite lica i imovine vrši poslove u službenim prostorijama Opštine i javnih službi čiji je osnivač Opština i korisnici su sredstava Budžeta Opštine koji se odnose na:
-
- preduzimanje mjera i aktivnosti na planiranju, spriječavanju i otklanjanju opasnosti od
redovnih i vanrednih rizika, izradu akata o radu organa, planova i procjene ugroženosti imovine i
lica, sa mjerama;
- preduzimanje preventivnih mjera i vođenje propisanih evidencija u cilju zaštite imovine i
lica od redovnih i vanrednih rizika;
- korišćenje savremenih pomagala (video nadzor, i dr.);
- obavljanje poslova obezbjeđenja imovine i lica od redovnih i vanrednih rizika;
- preduzimanje mjera i aktivnosti na sprečavanju i otk lanjanju opasnosti za imovinu i lica od
redovnih i vanrednih rizika;
- kontrolisanje i izvještavanje o adekvatnoj primjeni sistema za evidenciju dolazaka/odlazaka
sa posla zaposlenih u toku i van radnog vremena;
- kontrolu, pozicioniranje i servisiranje protivpožarnih aparata u saradnji sa Službom zaštite i
spašavanja, izvođenje obuke i vježbi iz oblasti zaštite od požara i koordiniranje organizacije
ostalih obuka u saradnji sa Sekretarijatom za lokalnu samoupravu;
- saradnja sa svim organima lokalne samouprave i lokalne uprave i javnih službi čiji
djelokrug rada može proizvesti potencijalne redovne i vanredne rizike;
- saradnja sa državnim i drugim organima i preduzećima u djelokrugu poslova ove službe;
- poslove u vezi slobodnog pristupa informacijama iz djelokruga rada organa;
- ostvarivanje saradnje sa NVO iz djelokruga svoga rada;
- pripremu informativnih i drugih stručnih materijale za Skupštinu i predsjednika Opštine, po
potrebi;
- izradu prijedloga pravilnika o unutrašnjoj sistematizaciji i organ izaciji; odlučivanje o
izboru, raspoređivanju i drugim poslovima iz oblasti zasnivanja i prestanka radnog odnosa
službenika i namještenika; odlučivanje o kojeficijentu; odlučivanje o pokretanju internog i javnog
oglasa radi popune radnih mjesta; ocijenjivanje rada i rezultata rada službenika i namještenika;
planiranje i odlučivanje o stručnom osposobljavanju i usavršavanju službenika i namještenika, kao
i posebnom stručnom usavršavanju i ugovoranju u vezi sa istim, u toku radnog odnosa
zaposlenog; vršenje nadzora i kontrole rada službenika i namještenika; podnošenje inicijative za
sprovođenje disciplinskog postupka i donošenje odluke o diciplinskoj mjeri, kao i vršenje drugih
disciplinskih ovlašćenja predviđenih zakonom; vršenja nadzora i kontrole pravilnog korišćenja
imovine i sredstava za rad u skladu sa zakonom i posebnim opštinskim propisima;
- objavljivanje na zvaničnoj internet prezentaciji Opštine akata u skladu zakonom i
opštinskim propisima iz svog djelokruga rada;
- organizaciju i vršenje stručnih i administrativno- tehničkih poslova za potrebe komisija i
radnih tijela imenovanih za obavljanje aktivnosti iz nadležnosti Opštine u ovoj oblasti;
- poslove obrade standardnih obrazaca, pripreme plana i izvještavanja u vezi sa
sprovođenjem postupka javnih nabavki iz dijelokruga Službe; poslove na realizaciji usvojenih
akcionih planova i strategija razvoja; poslove pripreme faktura i izvještavanja prema trezoru na
propisanim obrascima;
- vrši i druge poslove iz nadležnosti Opštine u ovoj oblasti.